Translate

3 Haziran 2014 Salı

RENKLİ SAÇLAR 2...


Dün yazamadım arkadaşlar kusura bakmayın.Bugün ne yapacağımı da bilmiyorum zaten :D Neyse başladık bi kere.Heh aklıma geldi ne yapacağım :D Geçen gün renkli saçlara başlamıştık bugün de devamını getirelim bence.










 Ck ck ck kötü kız seni sigara içiyo bide -.-






Abi çok hoş bi renk değil mi ya ^.^



 Ben de bu renkten böyle yaptırmıştım,yaklaşık 2-3 hafta bu rengini korudu sonra zaten akmaya başladı.Sırf o akmasın diye banyo yapmak istemezdim :( Bide banyo yaparken renkli köpükler oluyodu :D bayılıyodum onlara ya pembe pembe <3








 Dudaklar...






 Bu renge öldüm x.x





 İlk gördüğümde Avril zannettiğim gerçeği :P







 Al işte, gel de kıskanma :(






Abi cidden çok iyi ya :O



 Bu bana biraz shop gibi geldi :/







O değil de kızın tokası çok güzel -,- 






Neyse arkadaşlar bugünlük bu kadar,umarım beğenmişsinizdir,yarın görüşürüzz kendinize iyi bakın  :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder