Translate

8 Nisan 2014 Salı

Duvar Kağıtları...


Evveeet :D yine ben evet evet biliyorum kendimi durduramıyorum anlatacak o kadar çok şey var ki :D


 Arkadaşlar bunlar benim telefonumun bazı duvar kağıtları,bunları sizinle paylaşmak istedim çünkü böyle duvar kağıdı arayan çok tanıdığım var.Şahsen ben de böyle duvar kağıtlarını çok seviyorum hatta favorilerim bile diyebilirim.Aslında yazılı,sözlü olanlar çok daha hoşuma gidiyor ama ben ana ekranı bir sürü simgeyle dolduran biri olduğumdan yazıları pek okunmuyor.Bu yüzden böyleleri ideal :D



 Tabi siz de benim gibiyseniz... Her neyse cuma ve pazartesi günü  ikişer tane sınavım var ama ben çalışmamakta inat ediyorum -.- Biri bana bu sınavların önemli ol___  kendim söylerken bile sıkıldım.Tamam konuyu kapatıyorum.Umarım işinize yarar bu duvar kağıtları,umarım beğenirsiniz.Bunları Cocoppa diye bir uygulama var oradan indirmiştim bu arada :)) <3  
















2 yorum: