Translate

19 Nisan 2014 Cumartesi

İSTANBUL...

Merhaba arkadaşlarrr :D uzun zamandır yazamadım üzgünüm.Okul durumlarım pek iyi değil de :P Ama bugün bikaç yazı yazarım gibi geliyor.Youtube kapatıldığı ve açılmadığı için moralim bozuk zaten.



Bugün napsak acaba ?? :D 

Evvet düşündüm de biraz İstanbul gezisinden kalan fotoğraflarımı paylaşsam sizlerle fena olmaz he ;) Genel olarak Büyükada'dan görüntüler var .












Faytonların olduğu yerler ve balıkçının önü :P


 Balıkçının köpeği :D Çok tatlı değil miii ?





  Adaya geçişte martıların simit merakı :D


 Adanın restoranları , bisiklet süren çok kişi var.Bisiklet kiralanabiliyor ama biz soğuk olduğu için kiralamamıştık.


 Satılan çok hoş şeyler var fakat BİRAZ cep yakıyor.


 Bu kırmızı ayakkabılı şahıs kim bilmiyorum , amacım köpeği çekmekti :D 



 Dönüşte yine martılar :D Bu pozları yakalamak için neler çektim bir bilseniz.



  Bayrağımı seviyorum <3 


 Geminin totoş tarafı :D motorun yaptığı o dalga xpxp Neyse boşverin anlayamazsınız... -.- 




 Kız kulesi <3 Arkadakı evlerden belli olmuyor ama tepesindeki bayrak yeter.










 Turistlerin kafalarından zor zar zoom yapıp çektiğim cami :D 


 En beğendiğim fotoğraflarımdan biri,tamamen şans eseri oluştu.Kız kim bilmiyorum , sizce de bilerek ayarlanmış gibi değil mi? Sanki kız boğazı izliyormuş gibi çıkmış.Belki de izliyodu bilemem :P





 En beğendiğim yönlerinden biri İstanbul'un,yol kenarlarındaki yeşillikleriii <3 


  Adaya geçmeden önce gördüğüm tatlı mı tatlı ördek öbeği :D 


 Arkadaşlar bu fotoğrafı otobüste ve hareket halindeyken çektim inanabiliyor musunuzz?? :O




Yine ördeklerimm :3




Vee bitti :D en güzellerinden seçmeler, umarım beğenmişsinizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder