Translate

9 Nisan 2014 Çarşamba

DIY...

İyi akşamlar arkadaşlarrr :D Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.Yarın sınav yoook!! Çok mutluyum.Bugün ne yapsak acaba?? 

Birkaç Do It Yourself projesinden bir şeyler paylaşayım bazılarını ben de yaptım ve cidden çok hoş oluyor ama fotoğraf makinem olmadığı ve telefon kameramın yetersin olduğundan dolayı kendi yaptıklarımı paylaşamıyorum :))






Bunu yaptım ama yeşil değil maviydi benimkisi :D 







 

Ben çocuk gelişimi bölümü okuduğum için böyle artık malzemelerden veya ucuz malzemelerden/ürünlerden çok şey çıkarmamız gerekiyor.Gerek süs gerek oyuncak için olsun çok işe yarar fikirler var,şahsen arada kopya çektiğim oluyor :D 


 Bunu yapmaya cesaret edemedim doğrusu. Çünkü mazallah yanlış bişey yaparım ayakkabı batar felan kıyamadım :D



Bunu yaptım ama bu kadar güzel olmadı :( 

Benimki daha çok buna benzedi :/

 Bunlar çok basit ve takıldığında çok tatlı duruyor :D bunu da denedim ama ben düğme değil de daha fiyonk tarzı şeylerle yaptım.

Bunu denemedim ... :D   
Bugün bir yazı daha ekleyebilirim sanırım <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder