Translate

25 Temmuz 2014 Cuma

İNANILMAZ VAZELİN ...

Vaoooov daha yayınlar yayınlamaz 8 kişi ziyaret etmiş blogumu inanmıyorumm :D Sanırım gaza geldim ve bugün biiir sürü yazı yayınlayacağım <3 Ama konu bulamıyorum :( Oyüzden yorumlarınızı benden esirgemeyin lütfen.Bu yazımda hayat kurtarıcı bir üründen bahsedeyim o zaman :D Vazeliiiiiiiin :D Evvet vazelin.Şaşırdınız mııı ?! Şaşırmayın.Bu mucizevi ürünle neler yapabileceğinizi biliyor musunuz? Bakalım neler yapabiliyormuşuz.İşte vazelinle yapılabilecek 5 güzel şey...



1.Vazelini kaş maskarası olarak kullanabilirsiniz 



2.Topuklarınızın yumuşacık olmasını istiyorsanız yatmadan önce bolca vazelin sürüp çorapla uyumalısınız kesinlikle işe yarıyor :D 


3.Bu biraz garip olacak ama dişleriniz pürüzlüyse biraz vazelin sürün neden bilmiyorum ama pürüzsüzleşiyor :P 


4.Far bazı niyetine de kullanılabilir


5.Bunun gerçekten işe yaradığını düşünüyorum :D Siz de parfümünüzün kalıcılığından şikayetçiyseniz bu yöntemi öneririm.Sıkmadan önce sıkacağınız yere biraz vazelin uygulamak parfümün kalıcılığını arttıracaktır.




Not:Devamının gelmesini istiyorsanız lütfen yorum bırakın :D teşekkürler sizi seviyorum ^.^ <3 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder